Kreiran novi modul na stranicama Mašinskog fakulteta - 'MEF Student Blog'
Novi modul 'MEF Student Blog' je kreiran sa ciljem da studenti objave svoja razmišljanja, iskustva i dogadjaje vezane za život tokom i poslije studiranja, za svoje uspjehe, ali i dileme. Modul je pokrenut od samih studenata Mašinskog fakulteta. Budi aktivan i angažovan, ispričaj svoju priču!

blog_no_image.jpgObjave na modulu 'MEF Student Blog' su kreirane od strane studenata za studente. Teme obuhvataju sve što je interesantno i što je važno za studentski život tokom studiranja na Mašinskom fakultetu, ali i uspjehe kao diplomirani inžinjeri u privredi.

Mnogi studenti tokom studiranja imaju priliku posjetiti univerzitete u Evropi ili studirati određeni period na nekim od njihovih fakulteta. Bilo bi veoma interesantno prenijeti dio tih iskustava drugim studentima, kao i nastavnom osoblju našeg fakulteta. Učešća u projektima, nove tehnologije, cool things ... naši studenti imaju mnogo toga da tu nešto kažu i prenesu svoja iskustva drugim kolegama.

S druge strane, nemali broj studenata je ostvario zavidne rezultate u domaćem okruženju - na fakultetu tokom studiranja, na raznim takmičenjima i aktivnostima na i izvan fakulteta, IT dizajnu i programiranju, kulturi ili sportu. Kako su to uspjeli u današnjim nimalo bezbrižnim okolnostima, koji su problemi i poteškoće s kojima su se pri tom susreli, kako su izorganizirali svoje vrijeme da sve obaveze usklade itd itd - sve to može biti veoma interesantno, ali i korisno nama ostalima.


Zato ne oklijevajte, budite aktivni i ispričajte svoju priču!


Pozivaju se svi studenti da uzmu učešće i prenesu svoja razmišljanja i iskustva drugima. Prijedloge za objavljivanje šaljite administratoru.

studenti

UNIVERZITET U SARAJEVU
Mašinski fakultet Sarajevo
EMIS DEVELOPMENT TEAM

Komentari

student
Svaka čast! Još da studenti krenu biti malo aktivniji ... biće svakako interesanto pratiti ovaj blog.
student

Objavi komentar



Faculty of Mechanical Engineering
Content and opinions in this site is subjected to the copyright.
2021 mef.unsa.ba